کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رئیس سامسونگ ثروتمندترین شهروند کره


مجله فوربس روز پنجشنبه اعلام کرد: رئیس شرکت تولید لوازم الکترونیکی سامسونگ همچنان ثروتمندین فرد در کره جنوبی به شمار می رود.

به گزارش سافت گذر به نقا از تابناک؛ بنا بر اعلام این مجله آمریکایی، لی کن هی، رئیس هفتاد ساله شرکت سامسونگ که این شرکت را به بزرگترین سازنده تراشه و دومین تولیدکننده بزرگ تلفن همراه در جهان تبدیل کرده است، بالغ بر ده میلیارد و هشتصد میلیون دلار ثروت دارد که در مقایسه با سال 2011، یک میلیارد و پانصد میلیون دلار افزایش یافته است.

فوربس در بیانیه ای اعلام کرد : افزایش پنجاه و دو درصدی شاخص سهام شرکت سامسونگ موجب افزایش ثروت رئیس آن شده است.

به گزارش سافت گذر به نقا از تابناک؛ بنا بر اعلام فوربس، چونگ مونگ کو، رئیس هیوندای موتورز، بزرگترین شرکت خودروسازی کره جنوبی با شش میلیارد و ششصد میلیون دلار دارایی، دومین شهروند ثروتمند کره جنوبی به شمار می رود و کیم جونگ جو، مؤسس چهل و چهار ساله شرکت بازی‌های اینترنتی نکسون با چهار میلیارد و سیصد میلیون دلار ثروت در رده سوم قرار دارد.

جی وای لی ، رئیس بخش عملیاتی شرکت سامسونگ و پسر بزرگ لی کن هی نیز با ثروتی بالغ بر سه میلیارد و هشتصد میلیون دلار چهارمین فرد ثروتمند کره جنوبی است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8807 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: تابناک تاریخ خبر: 1391/02/07 تعداد مشاهده: 1808
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی تهرانی 1391/02/09 18:38
من بامهدی جون موافقم آدم نباید تنگ نظرباشه فقط کشورخودشوببینه ما80میلیونیم باسلایق مختلف درمقابل 7میلیارد جمعیت جهان ومجید مجبورت که نکردند سامسونگ بخری
مهدی غلامی از ایرانشهر 1391/02/08 18:20
البته من با نظر این هم وطن عزیز مخالف هستم ، زیرا پیشرفت هر فردی مرهون زحمت ها و تلاش های و خصوصیات منحصر بفرد همان شخص است ولی در هر صورت مطمئناً چنین شرکت های قدری تنها پایگا فروششان در ایران ما نیست.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
majid mashhadi 1391/02/08 10:59
خدا بده برکت ، ی مشت آشغال میدن به خورد مردم جیب ملتمونو خالی می کنند. شرکت های آمریکایی هم تو ایران بازار پیدا کنند به اوج بر می گردنند هر شرکتی تو ایران بازار فروش داشته باشه تو دنیا اول میشه اقتصادش.